London!

Nu gäller det mina vänner! Jag packar väskan för fullt och snart ska c-uppsatsen läggas åt sidan. Sen tar jag 6 dagars semester och drar iväg till london :) i london tänker jag att jag ska träffa mannen i mitt liv, så snälla, håll tummarna för det! hahaha! så nu ska jag packa färdigt, skriva lite till på c-uppsatsen och sen drar jag ner till malmö. där blir det jobb 12-20.30 (suck) och sen raka vägen hem till fröken maria där vår gemensama väska ska packas. sen drar vi imorgon - rätt så tidigt. shiddi pommesfriddi vad kul det ska bli!

förresten så var det ju tur att maria kollade biljetterna. hon ringde mig i söndags och sa att london var så nära nu, bara två dagar kvar. liite konfunderad frågade jag om inte vi skulle åka på onsdag? hon hade då fått helt för sig att vi skulle åka redan på tisdagen. sen trodde vi båda att vi skulle åka på eftermiddagen, men flyget gick visst redan elva på förmiddagen. välkommen till globetrottersen - sjukt resvana! hahahaha :) kul ska det bli iaf, och imorgon ska jag träffa ian! tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0