Examen!

Jaaaaaa!!! :) Jag klarade det! Examineringen gick bra, min opponent var snäll! Så jag fick veta att jag klarade det så nu blir det Masters program i Asian Studies i Lund till hösten. Så sjukt så jag dör va!

Har börjat jobba på båtarna igen nu. Såklart fick jag sitta i tobaks-kassan min första dag. Shiddi vad stressigt det var. Schyrre att sätta en där första dagen liksom! Haha :P Eller ja, det är ju inte första dagen med tanke på att jag har varit anställd sen 2007, men första dagen på 10 månader. Dags för en ny runda idag, dock inte i tobakskassan.

Publicerar en schnygg bild på mig och min systerson. Han försöker lära mig karate. Det går väl sådär kan man säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0