C-uppsats

Då var uppsatsen inlämnad och på tisdag väntas opponering. Denna terminen har varit den värsta under mina studieår, det har verkligen varit svårt att fortsätta vara "glada Angelica" som alla känner mig. Under min C-uppsats har jag även läst en annan kurs, haft tenta på den, samt haft ytterligare en annan tenta som låg och släpade. Utöver det har jag också jobbat cirka 4-5 dagar i veckan och tagit ett studieuppehåll på en vecka där jag drog till London. Men trots allt detta lyckades jag knåpa ihop över 15,000 ord, alltså cirka 45 sidor text. Sen om den blir godkänd eller inte återstår att se såklart. Vi var dock bara två stycken som lämnade in tentan från vår klass, resten ska göra färdigt den tills i Augusti. Men i Augusti när det vankas omtenta, lämnar jag landet och styr kosan mot Filippinerna. Så jag måste hela enkelt klara uppsatsen NU! Dessutom så ryker min plats på min Masters om jag får underkänt.

Så håll tummarna allihopa! Jag är så nervös så jag nästan spricker.

Bjuder på en bild från London:



Maria, Linda och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0