en vecka!

tiden går fort, men ändå alldeles för långsamt. nu är det en vecka och två dagar kvar till jag ska åka, men jag vill åka NU. så sjukt hur mycket man kan längta till något. skulle skypa med rosa nu och planera lite inför min ankomst, men hon har fått förhinder. det är så många man ska hinna träffa så någon form av plan måste man ha... haha!

nu är det festival i stan. under festivalhelgen kommer det fram massor med människor och människogrupper man vanligtvis inte ser i stan. undrar lite var de gömmer sig resten av året. jag tycker det är jobbigt med alla människor iaf, alldeles för många på för lite yta. yuck. ikväll blir det lite rajraj, festivalen till trots. ska hem till becci-bus med b-boy och carro banan. sen blir det väl en sväng ner i stan. får se om det blir till att gå in någonstans eller inte. kommer ihåg förra året när vi stod en timme i kön till cardan utan att den rörde sig en milimeter. fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0