Nyårsafton

Hej alla mina vänner och välkomna till 2011! Jag önskar av hela mitt hjärta att 2011 kommer bli ett lika fantastiskt år som 2010. Jag fullföljde mina planer och gjorde precis det jag ville. Jag har lärt mig väldigt mycket om mig själv och vet nu till 110% var i världen jag hör hemma. Jag inledde 2010 på en strand i Thailand tillsammans med två fina tjejer som jag hade så roligt med! Årets första fem månader tillbringade jag i Bangkok och hade det verkligen helt underbart. Jag är evigt tacksam för människorna som jag lärde känna under min tid där, och speciellt tacksam för Jessica som jag vet kommer vara en vän livet ut. Utan henne hade mina månader i Bangkok inte varit fullt så fantastiska. I juni återvände jag till Sverige och slet som ett djur i lite mer än två månader på båten. Och när jag säger slet, så menar jag det verkligen. I juli jobbade jag 230 timmar. Allt för att nästa dröm skulle komma i uppfyllelse. I slutet på Augusti tog jag mitt pick och pack, satte mig på flyget och påbörjade min resa till Filippinerna. Här har jag varit sedan dess och trivs så fisken i vattnet. Mitt liv härborta går inte att jämföra med något annat jag har upplevt innan. Jag har egen hushållerska, vakter, bor jättefint, umgås med fantastiska människor och är mer populär än jag någonsin varit innan. Jag har alltid något att göra, alltid någon att umgås med. Jag shoppar flera gånger i veckan och äter nästan alltid ute. Mitt liv är fantastiskt helt enkelt. Om tre veckor återvänder jag återigen till Sverige, och måste tillbringa två och ett halvt år där. Jag älskar Sverige och alla mina vänner och familj där, men dessvärre väger det inte upp faktumet att jag mår så bra här! In the end, 2010, du har gjort mig gott!

Så igår firade jag av det förra året med ett brak! Jag och Rosa var inbjudna till Filippinernas största event på High Street där vi var VIP-gäster. Vi känner han som hostade eventet, så vårt bord var det allra främsta bordet och på VIP-avdelningen satt bara kändisar... och jag och Rosa. Haha! Här kommer lite bilder:



Rosa i sin outfit.



och jag i min :)



Jaaadå :)



Här önskar Atom alla ett riktigt gott nytt år. 2011-01-01, 00:01 :)



Angelo, Rosa, jag och Atom.

Han till vänster är för övrigt killen som bjöd ut mig i måndags. Väldigt trevlig kille. Och Atom är hosten.



Vår fina Jay kom också förbi en stund :)



roomies!



sen kom wilmer och hämtade oss.



på väg hem... var i sängen halv elva på förmiddagen. vilket sätt att fira in det nya året va?

Ikväll var planen att sticka bort till Eastwood och klubben Circa. Min nya bekantskap Bounce ska uppträda där ikväll och han ville att jag skulle komma. Vår hushållerska har dock ledigt idag, och vi hade fixat barnvakt till Jayden, men nu ser det ut som att de inte kan ta Jayden ikväll längre. Shiddi pommesfriddi. Jaja, next time då.

Hoppas ni alla hade ett lika bra nyårsfirande som jag.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: jessica

Ååh :) Jag är superglad att jag har lärt känna dig fina Angie! Tiden i Bangkok hade definitivt inte varit i närheten av så härlig om vi inte hade blivit kumpaner! Du är en stark, glad, målmedveten och härlig person och jag beundrar dig för att du följer dina drömmar. Kör vidare så och 2011 kommer att bli ett grymt år! Kramar

2011-01-02 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0