Dag 3: Mina Foraldrar.

Da jag sitter pa kontorets dator sa har jag inga prickar over a:na och o:et, men det far ni helt enkelt leva med. Mina foraldrar ar skitbra. De hjalper mig med allt jag behover hjalp med och stottar mig i allt jag gor. Jag ar stolt over mina foraldrar och hoppas saklart att de ar stolta over mig ocksa. Jag har arvt mycket fran mina foraldrar tror jag. Speciellt resesuget. Mitt utseende ligger nog narmst mamma, men personligheten pappa. I vilket fall som helst sa vet jag att de alltid ar dar for mig, och for det ar jag dem evigt tacksam.




Igar var jag pa date med W. Jag sa till Macky att jag var tvungen att ga pa den daten eftersom det har varit bestamt i tva veckor nu. Lyckligtvis tog han det bra. "Yeah, you should go. Just don't do anything stupid. Have fun, because you deserve it, but don't do anything stupid". Jamen okeeeej da! haha. Valdigt trevligt hade vi. Var forst pa en Thairestaurang i makati och sen drog vi soderut till ett jattemysigt stalle. Dar satt man hela vagen ute pa en klippa och hade sen oversikt over sundet, och Laguna Bay pa andra sidan. Ljusen pa andra sidan vattnet tindrade och det var lugn musik pa stallet. Superromantiskt. Trevlig kvall. Men jag gjorde iaf inget stupid. Haha!

Ikvall ska jag ut med Marco. Ska eventuellt traffa Macky forst for kaffe, men vet inte riktigt om det blir av eller inte. Jag ar snortrott eftersom jag var tvungen att aka till immigration office redan klockan 08.00 imorgon. 1000 spann fick jag betala for EN dag. Suger ju inte iaf... Mitt visum blev forlangt till den 23:e februari. Mina kompisar har har forsokt overtala mig i en vecka nu att jag ska stanna langre. Boka om min flygbiljett. Men jag har ju skola pa onsdag, sa det gar inte riktigt. Dessvarre. Annars hade jag inte tvekat en sekund.

Jaja, sitter har och vantar pa att Wilnor ska skriva fardigt mitt rekommendationsbrev till min Masters education i Asian Studies i Lund. Sen blir det hem, kaka, och sen sova lite. Far se vart det bar av ikvall. Hoppas Marco vet nagot bra. Hehe.

Vi hors imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0