Dag 2: Den Första Kärleken.

Den här är tuff för mig. Jag tror aldrig att jag har varit riktigt kär. Jag har tyckt om många, men kär... Tror inte det alltså. Min första pojkvän hade jag i gymnasiet, men det höll inte särskilt länge. Jag var inte alls redo för ett förhållande. Nästa förhållande kom inte förrän fem år senare. Men det var komplicerat, vi bodde i olika världsdelar. Och det hela slutade med att han hittade en annan tjej, vilket jag förstår eftersom det inte var säkert att jag skulle komma tillbaka. Så om något så är väl han min första kärlek. Eller iaf den första killen jag verkligen brydde mig om. Men vi är goda vänner fortfarande och träffas några gånger i veckan.

Och för ett par dagar sedan blev jag introducerad för Macky, som jag berättade om i förra inlägget. Och om jag ska beskriva hur det var, så var det kärlek vid första ögonkastet. Hur töntigt och corny det än må låta. Det är bara tråkigt att nu när vi börjar lära känna varandra så ska jag åka hem. Tack och lov för technology! Så vi kan fortfarande hålla kontakten.



Både han och jag ser konstiga ut på denna bilden, men det är den enda jag har so far.

Men nog om kärlek. Idag är det torsdag. Skulle egentligen till immigration office och förlänga mitt visum. Men jag råkade sova lite för länge. Oups. Haha! Så jag får åka dit imorgon istället. Det är bara så störigt att ta en taxi i två timmar, sitta på immigration office i två timmar, och sen tillbaka hem i två timmar och behöva betala för en hel månad när jag bara ska vara här i en extra dag. WTF? Ikväll ska jag ut med Wilmer. Vi ska på thairestaurang. Ska bli gott!

Vi hörs snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0