praktikpresentation.

idag har jag min presentation om min praktik på amnesty international philippines. jag är sjukligt nervös. tänk om nån ställer en fråga jag inte fattar? tänk om jag tappar bort mig helt? tänk om jag spyr av nervositet? haha! nää, så illa ska det nog inte bli. men alltså. fattar inte varför jag helt plötsligt har börjat bli så himla nervös när det gäller presentationer. innan älskade jag ju det! jag antar att det växte med mig när jag började bli äldre. jaja, det gäller väl bara att ta sig igenom det utan att skaka och bli helt illröd i ansiktet. haha! har ju min power point på 11 sidor, så det borde väl lösa sig :)

dax att bege sig snart. ska försöka trycka i mig en macka först. det sista jag vill är ju att svimma på scenen... haha! ikväll tänkte jag ta mig en tupplur i solariet. min hud är ju snustorr sen jag kom hem från fillis. så lite låtsas-sol kanske kan hjälpa. imorgon har jag föreläsning, sen möte med ane om min c-uppsats. så ikväll måste jag fila lite på en planering. och efter mötet så ska jag upp på entré och diechman där jag har min första dag. så det blir inget scandlines under denna våren... men jag behöver pengar så whatever :)

vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: jessica

Det kommer att gå jättebra såklart, galant! Så länge du inte står i ett hörn och sover med huvudet lutat mot väggen så klarar du dig =) Jaha, byter du jobb nu? Vad är diechman då?

Kraaam!!

2011-02-03 @ 13:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0