killar är dumma.

ja, det var ju evigheter sen jag skrev, men det blev en aning hektiskt där i slutet på filippinerna. och sen har man ju varit helt stressad sen man kom hem, plus en smula deprimerad så jag har helt enkelt inte haft motivationen att uppdatera min blogg. men nu så. min avskedfest på fillis blev superbra. hade så himla kul! vi var bara tre tjejer, så det säger ju lite om vilka man har lärt känna där. tre tjejer och typ femton killar... haha. eller ja, fyra tjejer för pow var också där. men hon är definitivt mer karl än brud. det var dock inte jättekul att lämna filippinerna på måndagen. det gjorde ont i hjärtat, och det gör det fortfarande. hur kan man förälska sig så i ett land som jag gjorde?

sen jag kom hem har det verkligen rullat på. började i skolan dagen efter jag landade och sen skulle man hinna träffa alla kompisar, familj samt handla helt ny inredning till lägenheten... piuh! men nu har jag börjat landa och börjar så smått bli mig själv igen. jag träffade en kändis min sista helg på filippinerna. jag var tvungen att baila on him eftersom macky ringde, men jag hittade honompå fejjan och skickade ett glatt mail. han svarade, skickade sitt nummer och bjöd ut mig på en date. suck. jag önskar att jag var kvar på filippinerna. för jag måste säga, hemma i sverige, hur kallt det än är, så är det fanken ÖKEN när det kommer till killutbudet. fast ibland är det bättre med öken än att få reda på att killen man tycker om är gift. för just det. macky är fortfarande gift. och han känner wilmer. jag bodde i en stad med 22 miljoner invånare, men lyckas ändå dejta två kompisar när jag ska försöka vara lite "hemlig". jisses. jaja... sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0