Dag 5: What is looove?

Ytterligare en dum fråga. Vad är kärlek? -Icke existerande i mitt liv iaf! Eller jo, kärlek till mina vänner och familj såklart. Men that's it. Anyways, frågan var ju inte vilka jag känner kärek till utan vad kärlek är. Och kärlek är en känsla. Och den känslan kan visa sig på olika sätt. Men jag pallar inte bli all philosophic så här på morgonkvisten och jag är rätt säker på att alla ni som läser denna bloggen vet vad kärlek är. Och det är subjektivt, så jag kan verkligen inte skriva något som alla håller med om ändå. Men älska på därute! ;)





Var hemma hela dagen igår. Orkade inte göra något. Idag ska jag ner till Malmö för att träffa min seminariegrupp. Dags för nästa seminarie imorgon. Det är helt galet att vi har ett seminarie i veckan. Jag orkar inte alltså! Och tapetseraren kom hit halv åtta. HALV ÅTTA. Jag är skittrött och vill bara gå och lägga mig igen. Suck. Och det stormar något så in i norden utanför fönstret. Idag hade varit en perfekt filmdag. Min lillebror har såklart min DVD, så jag hade ju inte kunnat kolla på film ändå. Jaja. Dags för en flabb kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0