fylld helg

Ja, jisses. Har varit i Malmö sen i torsdags och typ jobbat ihjäl mig. Haha! Som tur är lånade världens finaste Maria ut sin lägenhet till mig så jag har inte behövt åka hem till Helsingborg mellan varven. I fredags fick jag gå en halvtimme tidigare från jobb då jag skulle på föreläsning i skolan. När jag står och väntar på bussen på Värnhem passade jag på att skriva ett sms till Yogesh eftersom jag som vanligt inte visste vilken sal vi skulle vara i. När ska jag lära mig att kolla upp sånt INNAN jag går hemifrån?! Iaf så skrev jag färdigt sms:et och lyfte sen blicken och ett par stora bruna ögon mötte mig. Jag backade ett steg och insåg att det var Samiya's ögon jag stirrade rakt in i. SAMIYA!! Har inte sett henne på flera, flera år. Konstigt eftersom vi en gång var systrar, mas o menos. Vi bestämde oss för att ta en fika, men den blev dessvärre aldrig av. Det får bli nästa gång helt enkelt! :) 

Imorgon är det måndag och början på en ny vecka. Det blir upp i ottan för att springa en runda (kanske liiiite dåligt samvete för att ha krängt burger king - 2 gånger, och ätit en massa smarrigt choklad och godis i helgen), sen jobba som tusan på mitt PM. På eftermiddagen blir det gymmet med Becci och om jag hinner ska jag försöka pressa in lite kvalitetstid med familjen någonstans också. Tiden är ju rätt knapp, som vanligt. Och just det. Jag ska ju gå i skolan 13-15 också. Ja, det här med kvalitetstid kan nog strykas. Suck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0