Pyjamas-Party!

I lördags var det dags för Tabbis födelsedagsmiddag med efterföljande Pyjamas-party på en nyöppnad nattklubb. Middagen var riktigt mysig, och det var helt fantastisk mat! Som vanligt här i Thailand (ja, och på många andra ställen i Asien) så beställdes det in massor med mat som alla delade på. Jag älskar det konceptet. Då behöver man aldrig bli avundsjuk på att någon annans mat ser godare ut än ens egen. Dessutom får man tillfälle att prova en massa spännande mat som man kanske aldrig skulle ha beställt annars.



Jag, Andi och Tabbis pojkvän som jag i skrivande stund inte kommer på namnet på!



Katie, Jessica och födelsedagsgrisen Tabbi!

Efter middagen bytade gästerna om till pyjamas och det var dags för Culture Club. Jag och Jessie hade sen innan bestämt oss för att inte klä ut oss. Sist vi var på en Trasher-fest var inte alla utklädda, så vi tänkte att det var "no biggie". Men jisses vad vi var överklädda. Som Dee så fint uttryckte det så såg klubben ut lite som ett crack-house. De flesta var utklädda och där stod vi i våra fin-klänningar. Egentligen hade jag inte brytt mig så mycket om det inte hade varit för att jag hade en genomskinlig klänning med vit BH och det var UV-belysning på hela klubben. You do the math. Mina bröst lyste lång väg... Jessica var en god vän som alltid och följde med hem där vi bytte om till våra pyjamasar. När vi kom tillbaka hem mötte vi också resten av Amarin-gänget som hade förfestat uppe på taket då Marco fyllde 30. Alla var rejält i gasen, och alla hängde med till klubben (eller ja, alla som kunde gå och stå iaf...).



Jag, Jessica och en väldigt blond Chrystal. Höll på att sätta ölen i halsen när jag mötte henne i hissen. Var inte alls beredd på att hon skulle vara blond!



Freddan och jag. Haha, vet inte riktigt vad vi gör, men jag anar att vi själva tycker att vi är skitroliga.



Är vi inte snygga så säg??

Efter lite kuddkrig och efter att ha svettats floder drog vi hemåt vid två-tiden. McDonalds låg över gatan så vi sprang givetvis in där innan det var dags för hemfärd... Vad vore en utgång utan Donken? Vi fick en skrattattack inne på McDonalds och underhöll nog mer eller mindre hela restaurangen. När vi kom hem mötte vi Marcos kompis ute på trappan så vi satt där och snackade i en halvtimme innan det var dags för bingen. Vi fick då också tillfälle att se massa folk komma tillbaka hem, och det var roligt! Alla kom ensamma... Haha, fattar inte varför folk inte delar taxi? Mycket märkligt.



Det var en rolig kväll som avslutades med att jag hade vattenblåsor över hela mina axlar. Nu har de dock gått i sönder och jag fjällar ja satan i det. Vi snackar svart vs. vitt på axlarna nu. Snygga färgskillnader. Hoppas jag kan jämna ut det lite snart, annars kommer jag inte kunna använda linne och klänningar mer innan jag åker hem... Haha! Imorgon skulle jag ha mitt final i Development of the Modern World, men min lärare hade skrivit till mig på facebook igår att det var på torsdag. Men han har hela tiden sagt att det är den 12:e, så nu är jag väldigt förvirrad. Mitt final kommer gå sjukt dåligt för jag har nästan inte läst någonting, och helt ärligt så orkar jag inte heller. Att läsa 400 sidor dagen innan sitt final är nog ingen bra idé ändå. Haha. Cross your fingers för att jag klarar provet ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0