Med näsan i boken.

Ja, det är ju så jag har spenderat mina sista dagar härnere i Bangkok. Igår blev jag dock färdig med mitt midtermpaper i fundamental philosophy and religion, så jag stack med brudarna till Bed Supper Club. Innan jag åkte till Bangkok knåpade jag ihop en lista med 60 saker jag ville göra här innan jag åkte hem och BSC är med på den listan. Igår var det den första onsdagen i månaden vilken innebar att tjejer gick in gratis innan klockan elva och fick dessutom tre drinkar! Den här klubben skulle vara state of the art, skitcool, en av Bangkoks modernaste. Fy tusingen vad jag blev besviken! Den var fin och allt, men verkligen inte ALL THAT och dessutom sög musiken. Så efter att ha sippat i oss våra tre drinkar tog vi en taxi tillbaka hem. Men nu kan jag iaf checka av det på listan!

Imorse följde Jessie med mig till skolan där jag bland annat skulle lämna in mitt paper. Efteråt tog vi båten längs floden och hoppade av vid skytrainstationen. Där tog vi skytrainet bort till Central World och tryckte i oss lite indisk buffé. Maten var god, men iskall. Skitbuffé! Sen strosade vi rundor lite, innan det vid fyrasnåret var dags att ta en taxi hem. På grund av trafikstockning tog det oss över en timme att komma tillbaka. Sen dess har jag bara legat i sängen i mysit. Jag har också kollat på the fast and the furious 4 och tryckt i mig en hel påse chips. Life is good!

Nu ska jag stänga mina fönster, sätta på min aircon och krypa ner under täcket med en härlig bok och Bangkoks skyline framför mig. Jag tröttnar aldrig på livet här. Imorgon ska jag dock upp innan solen och skriva ett arbete. Allt för att vi ska kunna åka till Cha Am på lördagmorgon!



GODNATT!

Kommentarer
Postat av: jessica

Åh vad mysigt det ser ut uppe hos dig. Jag ska också slagga nu. Ses imorgon! Sov gott!

2010-03-04 @ 18:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0