Thailands farligaste vecka!

Hej allihopa!

Detta blir bara ett kort inlägg för jag ska snart iväg till min lektion i thaipolitik. Intelligence agency's har förutspått att den kommande veckan kan bli en av de farligaste i thailändsk historia. Tydligen började det redan i helgen...

http://www.bangkokpost.com/news/local/32905/grenade-lands-near-govt-house-c4-found-at-court

Läs denna artikeln så förstår ni lite mer... Jag tror dock inte att det är någon fara. Och det hade varit spännande att få vara med om en stort politiskt genombrott härnere, men då får det gärna vara en fredlig coup! Alla stadsbyggnader och grejer ligger precis utanför skolan, liksom Sanam Luang. Spännande!

See ya!

Kommentarer
Postat av: jess

Haha, fan vad knäpp du är. Schysst sätt att lugna alla där hemma! Nu är dom nog inte alls oroliga :)

2010-02-15 @ 06:19:07
Postat av: Angelica

Men samtidigt är jag ju här för att lära mig mer om politiken så alla därhemma vet om hur glad jag är för att få vara här om det händer något stort. Inlägget var inte för att göra någon orolig och alla som känner mig vet hur coolt jag tycker det är med såna här saker. Jag menar, jag pluggar trots allt freds- och konfliktvetenskap!

2010-02-15 @ 11:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0