sötaste thailändare!

Igår hade jag en av mina panikdagar. de kommer inte särskilt ofta men det händer... Ofta händer det när jag har en massa att göra och det kan man ju verkligen säga att jag har nu. Jag panikade över det mesta. Till sist fick jag springa ner till Jessica och ta skydd. Haha! Vi gick ner i restaurangen och tryckte mat istället, sen la jag mig på rummet och kollade på en böle-film. Riktigt härligt. Så imorse vaknade jag upp och var glad som en solstråle igen!

Imorse var jag flitig som aldrig förr. Jag pluggade, tvättade och städade. Sen vid tolv drog jag bort till skolan för en föreläsning med min favoritlärare. Kursen heter Development of the Modern World, och det är väl mer eller mindre en historia-kurs. Så det är jag och en massa Thailändare som läser den kursen. Vi är typ 100 stycken som läser den kursen så jag känner verkligen inte igen alla. Men eftersom jag är den enda farangen (utlänningen) i klassen så känner alla igen mig. (Och också för att läraren alltid tilltalar mig). Så ibland när man promenerar runt på campuset blir man vinkad till och pratad med utan att man har någon aning om vem personen man pratar med är. Men jag gillar det! Mitt under en presentation på lektionen idag öppnades dörren och en kille kommer in med en jättebukett med blommor. Läraren börjar skratta: -for meee??! Killen blir helt röd i huvudet, skakar lite och går sen fram till en av tjejerna och bjuder ut henne! AAAAWE!! Så himla sött. Sen fick vi sluta en timme tidigare vilken var sjukt gott!

Så nu är jag tillbaka på Amarin och ska försöka plugga lite. Om cirkus en timme kommer Jess hem och då ska vi äta. Tryckte precis i mig en avokado, men jag behöver absolut mer! Hehe ;)

So long!

Bjuder också på ett kort på mig och jessica när vi spelar kort. Charmigt värre! Haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0