istället för resedagboken.

Tjoho!

Jag har bestämt mig för att använda mig av min blogg istället för av min resedagbok. Hör kan jag lägga in bilder i texten istället för att ladda upp en massa skit på resedagboken. Så, håll till godo! Och om ni vill få mail om när jag uppdaterar min blogg, så tror jag att man kan fixa det på bloglovin.se eller vad adressen nu är..

Billy åkte hem i måndagsmorse efter en blöt natt i Bangkok.



Vi inledde med förfestande på mitt rum. "Jag är en jävel på kärlek" spelades såklart på högsta volym. Jag blir helt galen när den sången spelades så jag och Jessica hoppade runt i sängen och spelade luftgitarr. Perfekt början!



Vi drog bort till Roof där vi lyssnade på live-band och fyllde Billy. På ungefär en timme klippte han en bucket och två drinkar. Humöret var på topp och vi bestämde oss att vara ute till fem. Billy tyckte det var bättre att inte sova alls än att sova i två timmar. Därför drog vi bort till Gazebo, ett av våra stammisställen här i Bangkok, och dansade så skorna glödde. Piuh, träningsvärk - javisst!!




Billy och Jessica med våra kompisar som jag inte kan namnet på. Han till höger är DJ och tog med oss till en svartklubb för några veckor sen. Sjukt roligt!




Och jag funderar på att bli gangster i nästa liv. Jag tycker själv att jag passar sjukt bra i en thug-look!



Killen i vit t-shirt tyckte att han var skitcool. Han var liksom gangster på riktigt. Killen i blå tröja var svinrolig och dansade svinabra. Och dessutom gjorde han narr av killen i vitt hela tiden. Helt fantastiskt!

Vi kom hem typ halv sex på morgonen. Billy duschade och fräschade till sig, sen tog han taxi till flygplatsen halv sju. Helt galet. Jag var riktigt bakfull i måndags, så jag fattar inte hur Billy kunde klara en hel flygresa. Jisses. Glad att det inte var jag som behövde åka hem!

Annars har veckan flytit på som vanligt. Jag har lektioner varje dag så det känns inte som man hinner med så mycket annat. Vi unnade oss dock en liten utgång i tisdags och det var kul. Imorgon är det jelly-wrestling på taket så jag ska väl kila upp där en stund och se vad som händer. Ikväll ska jag, Jessica och Mattias ut och äta på Bombay Blues. Skitgod indisk mat! MUMS!

-tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0