Sammandrabbningar!

Hej mina vänner!

Jag har inte uppdaterat på länge nu, men här har verkligen varit full rulle! Bad taste party i lördags, skola måndag, ledig dag i tisdags med späckat schema, sen kom Jonte och Patte i onsdags och stannade till i fredags. Och igår inträffade den blodigaste dagen i Bangkok på två decennier med tunr 20 dödsfall och över 800 skadade. Jag och Jessica gick ut för att handla snacks på 7/11 och insåg att rödskjortorna var HÄR! Galet. Stod beväpnad militär precis överallt. Läskigt. Så det blev till att stanna inne. Jag skulle ju egentligen till Laos nu under Songkhran, men det satte pengarna stopp för. Med dryga 500 spänn på kontot är det inte så lätt med såna utsvävningar! Haha. Vi har blivit ombedda att lämna Bangkok igen, så det flesta har ju stuckit härifrån redan. Men vi är ett par modiga själar kvar.

Det kommer bilder och så från föregående vecka om ett tag. Först ska jag se om jag kan hitta en kul praktikplats till nästa termin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0