Bad Taste

Idag har det minsann varit en hektiskt dag. Gick upp i ottan för att öva lite på Thaiprovet. Blev såklart inte så mycket med det, eftersom jag hittar tre miljoner andra saker att göra när jag egentligen borde plugga. Klockan tio gick jag och Jessica iväg till skolan. Provet gick väl rätt hyfsat. Vår lärare är rätt rolig. Hon skriver upp vissa ord på tavlan, och genast blir det lite lättare att klara av provet... Haha! Under lektionen berättade Jessica att hennes Thaikompis hade bjudit in henne på ett så kallat "bad taste party" som skulle gå av stapeln imorgonkväll. Ett "bad taste party" går ut på att klä sig så fult som möjligt... Den som vinner får en flaska vodka. Efter lektionen gick vi därför ut och letade fula kläder till partyt. För en dryg hundralapp hittade vi följande outfit:



Den kommer dessutom att kompleteras med diverse andra utsmyckningar. Hela resultatet kommer till beskådan imorgon. Woop woop!

Efter våra fynd var det dags för TU2YOU igen. Det är himla trevligt. Idag fick jag en riktigt duktig student. Hon va bara 10 år, men var riktigt duktig på engelska. Hon visste dessutom vad "sarcasm" var och jag kan berätta att hon använde det flitigt! Hon var så söt, och fick mig att lova att jag skulle vara hennes "lärare" på måndag igen. Vem kunde säga nej till henne??

Därefter skulle alla ut och äta. Jag och Jessica avböjde dock och stack bort till vår favvorestaurang Bombay Blues istället. Vi ångrar det kanske lite nu, då vi båda två är så mätta att vi nästan spricker. Känns som att magen töjer sig, för satan i gatan vad ont det gör. Därför blir det nu en go film och sedan sänggång i tid eftersom det kommer vara uppladdning deluxe för partyt imorgon! Det kommer bli sjuuukt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0