Bad Taste Party!

Sådär en och en halv vecka senare kommer det efterlängtade blogginlägget om Bad Taste partyt vi gick på... Jag som inte gillar att klä ut mig särskilt mycket var lite ångestfylld i början. "bara drick", var Jessicas råd, "sen glömmer du vad du har på dig". Sagt och gjort. Flaskorna åkte fram, och mycket riktigt, några Chang senare tyckte jag att min outfit var den finaste på länge. Jess och jag gick ner i affären för att köpa mer öl och då mötte vi Nick och Jimmy som stirrade på oss med öppna munnar. Allt vi behövde säga var "bad taste party" och sen hade vi två nya medlemmar som skulle vara med och fightas om flaskan som den sämst klädda människan på klubben. Här är resultatet av våra "sämst klädda"-outfits:



Nick, jag, Micke, Freddan, Taiju, Jimmy och Jessica



Rätt galet snygga om jag får säga det själv!

Vi tog sedan en taxi till en BTS-station som vi visste att klubben skulle ligga rätt nära. Väl där ska vi försöka lista ut åt vilket håll vi ska gå och jag får syn på en bunke poliser som sitter och skrattar åt våra underbara outfits. Jag bestämde mig för att gå dit och växla några ord om livet...



Folk blev såklart avundsjuka och bestämde sig för att krascha fotot:



Haha, I'm telling yaaa!

Tillslut fick vi tag i en beskrivning och klubben låg inte alls långt därifrån. När vi kom dit stod där några vakter som genast tog tag i oss och sa "detta hållet ska ni". Haha, syntes det så tydligt att vi skulle på bad taste party? I guess it did...

Snygga människor på klubben.



Detta kortet är roligt på så många sätt och speglar verkligen stadiet av vår kväll!



Detta kortet är bad taste på riktigt. love it!

Kvällen avslutades med donken såklart. McDelivery is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0