två tentor på samma gång...

Hade med mig min 8-åriga systerson på universitetet igår. Alla tittade konstigt på mig, vem tar med ett barn till universitetet liksom? Men han satt snällt på en stol bredvid mig och ritade i sina pysselböcker. Efter föreläsningen så traskade vi bort till McDonalds och vi skulle egentligen hunnit med Folkets Park också, men vi blev hämtade direkt efter maten. Resten av dagen tillbringade jag i soffan framför TV'n. Kunde inte förmå mig att börja plugga, jag var så in i helsikes trött.

... men idag är det andra bullar! Ska snart till uni (själv denna gång!!) och ha ett seminarie. Sen ska jag hem och alla böckerna ska fram. Ska skriva två tentor tills på fredag. En i Anthropology och en i Conflict Theory. Ska även försöka trycka in ett eller två träningspass denna veckan. Eftersom jag varit sjuk ett rätt bra tag så har det inte blivit någon träning alls på över TVÅ veckor! Shit, bäst att komma igång igen! 

Nä, dags att få på lite smink på min bleka nuna så jag kan åka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0