hello mr. dreamguy!

lördagen hos suraj var riktigt trevlig! maten från det nepalesiska(?) köket var starkt. och då menar jag starkt! men det var kul att prova något annorlunda och också var det kul att få träffa några av hans kompisar och att få se hur han bor. när vi skulle därifrån glömmer jag såklart min mobil, så jag har varit telefonlös sen i lördags. det värsta är att jag inte har någon annan väckarklocka, så jag var duktigt nöjig över hur jag skulle komma upp idag. men jag vaknade halv åtta och vågade inte somna om mer då. haha!

när jag kom hem från malmö var rebecca i värsta party-moodet, så det var bara att börja med ölen. efter ett par kalla drog vi bort till andreas som hade några kompisar från danmark på besök. vid halv ett stack vi ner till stan och jag och rebecca sprang bort till pl. där var det så fullt med folk att det verkligen inte gick att röra på sig. vår kompis jobbade inte heller, så vi skakade på huvudena och begav oss snart av till utposten istället. jag som aldrig brukar vara på utposten var rätt nöjd över att vi faktiskt gick det. jag har träffat min drömkille! nog om det. berättar mer sen när vi är ihop. haha! vi drog bort till cardinal där vi tänkte shaka hela natten. men efter att ha dansat ikapp till två låtar inser rebecca att hennes mobil blivit stulen. suck. båda blev sjukt irriterade och party-moodet dog ut snabbare än en isbjörn i sahara-öknen.

igår spenderade jag största delen av dagen hemma hos mamma och pappa. fick till och med pizza på kvällen! 

idag ska jag vara barnvakt OCH gå i skolan, vilket innebär att jag ska ta med barnet till skolan. han är visserligen typ 9 år, så han borde väl klara det, men ändå. känns som att det kommer bli rätt jobbigt. och rätt pinsamt också. de som inte känner mig kommer säkert tro att det är min unge. gaaaah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0