opp... opp... opponering.

kan börja med att berätta att tanten älskade min städning. eller ja, hon klagade inte iaf. så det är jag glad för. var barnvakt för felix, viktor och edde i fredags. tog med felix och edde till citygross för att handla lite godis. 3 och 4 år gamla förövrigt. då sätter de sig på bänkarna utanför kassorna när jag ska betala och säger så här: "heeeej coola killarna!! hihihi... hahaha!! coola killarna, vad ska ni göra?" till ett gäng killar som går förbi. strax därpå kommer ett tjejgäng: "heeej coola tjejerna!! hihihi... hahaha!! coola tjejerna, vad ska ni göra?" efter dem kommer det ytterligare några killar: "heeej coola killarnas kompisar!". ja, ni förstår. röd som en tomat i ansiktet tog jag dem i varsen hand och gick hem... aldrig mer citygross med edde och felix.

i lördags var syster linda dj på kb i malmö. jag och becks drog ner och hade en blaaast. gick dock hem ganska tidigt, käkade sibyllamat och spelade mini-m.i.g. sen däckade vi i varsen soffa. igår skulle vi haft opponering på vårt nobel peace prize project i skolan, men det blev inställt. ganska skönt eftersom vi typ inte alls hade förberett någonting. det var förövrigt bara två grupper som hade blivit färdiga i tid. vår grupp och the frenchies. ändå gött. var det inte någon i klassen som sa att vissa andra inte var seriösa? HA!


idag ska jag leka med billy och kanske rebecca. men först ska jag packa upp i min nya fabulousa lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0