nintendo wii

var nere på stan och lunchade med syster jessica innan. gick och käkade på thai corner. sjukt stark mat, men det var himlans mysigt. sedan blev det en runda på stan och givetvis kunde jag inte hålla fingrarna i styr utan la vantarna på både det ena och andra. usch, jag har blivit helt shoppinggalen. kanske för att för första gången på en herrans massa år så sparar jag inte till någon resa utan kan spendera pengarna jag tjänar. halv fyra skulle jessica börja jobba så då mötte jag upp med billy bagare som har varit ute och rest. har saknat honom som en galning, så det var skönt att ha honom hemma igen. brun och jävlig var han. ser fan genomskinlig ut när man står bredvid honom. jesus. vi åkte upp till min lägenhet där det blev kaffe och skitsnack. efter någon timme kom min kompis jessica med hennes pojkvän för lite skitsnack. när de hade stuckit så satte jag och billy igång mitt nya nintendo wii och spelade tills vi knappt kunde andas mer. sjukt roligt! för några timmar sen kom även becks, så nu har jag, billy, becks och roomie johanna mys för hela slanten. jag älskar mys. det är mitt bästa. efter att kramas iaf. fast det är ju mys det med. OK. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: lindapinda

du kan ju fethaja att jag ska spela så mycket nintendo wii som det bara går hos dig! ok, hejdå!

2009-03-05 @ 09:55:03
URL: http://www.heylisa.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0