nintendo wii och ny soffa.

hej alla mina vänner! idag har jag köpt fler spel till mitt nintendo wii, så nu kan jag och linda spela tills fingrarna blöder. vi håller på att spela mario party för tillfället. fantastiskt kul! på vår shoppingtur passade jag även på att köpa en ny soffa och en massa trams på ikea. och sen lite smått och gott på rusta också, förstås. nu undrar ni säkert hur tusan en fattig student har råd med allt detta. tack gode gud för kredit, säger jag då! jag la precis över bilder från mobil på datorn och eftersom jag inte orkar skriva så tänker jag slänga in bilder istället. smell ya laters.



jag och martin och max i somras. har för mig att det var första gången jag träffade dessa människor? sen gick vi till pl. jag blev full. punkt slut.



carolina och jag börjar nog bli fulla nu. ser ut så iaf. men vi hade nog jätteroligt. konstigt att se mig själv i lugg. det är inte varje dag. luggen fixade jag en dag i spanien när jag var uttråkad. jag tyckte att mitt hår behövde en förändring, så jag greppade saxen och fixade biffen. sen om det blev sådär jättesnyggt, det kan ju diskuteras.



min söööööta systerson felix. även mitt gudbarn. lyllos honom, va?



här är mitt nya kök i min nya lägenhet. fast det ser ju lite annorlunda ut nu när jag har inrett litta mer. min lägenhet är superfin. och alla är välkomna hit. om ni inte snor.



så här glad är jag när tåget från malmö strejkar och inte kör på 53 minuter. eller nej, fel. jag blev så här glad när vi kom fram till helsingborg. borta bra, men hemma är fanimej bäst.



det här är carolina och jag efter x antal öl och diverse annat onyttigt hemma hos hennes far. kul hade vi iaf.



här är vi igen. carro, du älskar denna bilden, visst? jag gör. OK. Hejdå.



bruuuuuuna linser. jag ser inte så svensk ut, tror jag, i mitt bruna hår och mina bruna ögon.



säg hej till carros katt sixten, beeeebis!



här är vi hos carolinas pappi igen. sen blev vu fulla igen.

nu orkar jag inte mer. nu ska jag spela wii med linda och kicka hennes ass. tuddsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0