nails!

idag har jag varit och fixat mina naglar. strax över två timmar tog det och fast jag inte för mitt liv kan förstå varför så var det en viss smärta inblandad. kanske för att jag inte överhuvudtaget någonsin förr gjort något speciellt med mina naglar. så nu var det nagelband hit och hudceller dit. fattade inte mycket utan lät tjejen göra sitt jobb medan jag pladdrade på om diverse annat ointressant. jag ville ínte ha särskilt långa naglar eftersom jag för det första är europas största klantskalle, vilket skulle innebära att jag förmodligen skulle bryta samtliga naglar och för det andra för att jag skulle ha en chans att få in och ut linserna. sagt och gjort. här är resultatet:





-330 spänn i plånkan, men det var absolut värt det.

Kommentarer
Postat av: ...

Det var ju ändå billigt.. Var gjorde du det?

2009-03-06 @ 09:28:35
Postat av: Angelica

Jag gjorde det på Kendy's tips and toes som ligger mellan tretton och zoobar typ.

2009-03-06 @ 09:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0