Kan det bli januari NU?

Jag + Linda + Bangkok = sant i januari 2010.

Det är rent galet så mycket jag längtar och så roligt det ska bli. Ett stycke syster, en storstad, skitbillig öl (allt är skitbilligt förvisso) och en jävla massa folk. Vad kan gå fel?? Ett stort plus är även att mammas och pappas hus i Ban Chang står klart och inrett vid den tiden, vilket innebär att vi redan vet var ett flertal helger kommer tillbringas! Närheten till Filippinerna där mina underbara och helt fantastiska grabbar bor är ju inte heller helt fel. Sen kommer min kära klasskompis Liv åka till Kyoto under samma termin och vi har redan snackat lite om en visit till Kina. Och givetvis finns ju då även Japan med i planerna. Och herregud, alla öarna i Thailand såklart!

Jag vill ha Januari NU!

Kommentarer
Postat av: lindapinda

jag vill med ha januari nu!

fy vad vi ska ha det bra!

2009-03-31 @ 21:21:32
URL: http://heylisa.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0