hektisk helg.

efter världens mest hektiska helg som innehållt både fest och jobb så sitter man nu här, halv sju en måndagsmorgon och ska ta tag i sin hemtenta som ska vara inne på torsdag. blööö... jag gillar inte att plugga. men, vad ska man göra? somnade halv nio igår så jag har iaf fått en och annan sovtimme, men ärligt talat så längtar jag redan tills ikväll när jag får gå och lägga mig igen. ska bli fantastiskt skönt. kanske tar en middags-nap lite senare. hihi. skulle egentligen ner till malmö idag för att plugga på bibblan, men jag tänker att det får bli imorgon. idag ska jag läsa alla vår källor på internet, så får jag ta böcker och sånt imorgon. sen har jag tänkt att skriva hela tentan på onsdag, så är jag helt färdig på torsdag och kan dricka öl med gott samvete.

läskigt att mitt liv typ kretsar kring att dricka öl. och förresten. en och en halv vecka kvar till inflyttningsfest. KUL, kul, kul ska det bli.

adios mis amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0