detta är alldeles för tidigt när man somnar för sent.

becks var här hela dagen igår. mysigt! mitt på dagen fick vi även kaffebesök av malin som har bott i london sen i somras. var riktigt kul att träffa henne igen, vi hade ju en del att ta igen såatte... och igår fyllde hon till och med år! så grattis till henne. 21, vilken liten skit! haha. när hon hade gått lagade jag och becks mat och satte oss sen på balkongen. sen satt vi minsann där, lyssnade på "svenska tokhits" (haha) och snackade tills solen gick ner. riktigt härligt. älskar detta fantastiska vädret. man får energi och det har jag minsann saknat sen i somras! det enda som saknas nu är litta värme. men det kommer förhoppningsvis i sinom tid. efter efterlyst cyklade becks hem och jag gjorde mig iordning för bingen. sen låg jag där, klarvaken. somna fanns minsann inte med på kartan. jag blev frustrerad, förbannad och mer frustrerad. och ännu mindre somnade jag. jag vände och vred på mig, gick en runda i lägenheten, la mig, vände och vred på mig... ja, så höll det på ända tills johanna kom hem (full som en kastrull) och gick och la sig. då somnade jag tillsist. och då var klockan en bit efter två. sen var det upp med tuppen klockan sex. johanna är redan på väg till jobb och jag ska om cirka en timme åka ner till malmö. jag ska sitta på biblioteket hela dagen med ögonen fastklistrade på datorskärmen. jag måste plugga, och jag måste plugga mycket! när jag blir alldeles för trött tar jag mitt pick och pack och drar bort till entré där min snygga syster linda börjar jobba idag! så jag ska in och checka hennes nya place; new yorker. ska bli mycket spännande. hoppas jag älskar kläderna där, eftersom jag kommer få 30% rabatt där! wohooo! sen ska jag kidnappa hennes nycklar för ikväll tänker jag crascha på hennes och krilles soffa.

tills nästa gång, mina damer och herrar, önskar jag er en fantastiskt trevlig dag!!

(och örk vad mina ögon är trötta! tur inte min kropp är lika trött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0