första bangkokbesöket inplanerat!

Billy bokade biljett till Thailand igår! Han kommer och hälsar på mig den 18:e januari och stannar i hela TRE veckor! Ska bli så sjukt kul. Spelar absolut ingen roll vad vi gör, men vi har alltid så roligt tillsammans. Vi ska fira hans födelsedag (den 19:e) på toppen av Bangkoks högsta byggnad med god mat och en massa drinkar. Om bed supper club är bra mitt i veckan så ska vi dra dit också. Någon dag senare tar vi ett flyg över vattnet till Filippinerna. Jag är ledig en vecka, så jag ska passa på att visa honom mitt bästa land jag någonsin har besökt. Hoppas det blir lika lyckat som sist jag åkte dit.

Idag har jag varit i skolan. Råkade lura min grupp att vi hade handledningsmöte mellan 11-12 när vi i själva verket hade det mellan 10-11. Detta insåg vi tjugo i elva, vilket innebar att vi bara hade 20 minuters handledning. Ändå rätt gött. När jag kom hem mötte jag upp med min roomie och åkte till skopunkten. Trodde inte att jag skulle hitta några skor, men jag hittade ett par skyhöga, supeläckra klackskor. De står redan redo att packas ner i väskan för att få följa med mig hela vägen till Bangkok!

När jag kom hem möttes jag av ett mail från min utlandskoordinator. Mitt letter of acceptance har ÄNTLIGEN kommit! Ska åka och hämta det imorgonbitti. Frågan är nu bara när jag ska hinna åka till ambassaden och ansöka om visum. Imorgon hinner jag bara åka ner och hämta brevet, sen måste jag tillbaka till helsingborg eftersom min kära syster tvingar mig att ta svinis-vaccinet. På torsdag måste jag flytta mina grejer till min andra lägenhet. Och på fredag har jag seminarie mellan 10-12 och missar man ett seminarie måste man skriva en 400-sidig essay istället. Bläää... Och man har bara möjlighet att ansöka om visumet på morgonen. GOSH! Jag kommer nog på något.

Nu ska jag packa vidare!

Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0