håsematch!

hif vann med 1-0 igår! jag var där och bevittnade den otroligt tråkiga matchen. frös nästan röven av mig också. men nä, jag tänker inte kommentera matchen mer. jag orkar inte.

ibland är jag fruktansvärt naiv. jag måste sluta med det. jag måste sluta tro en massa saker också. jag måste sluta tro att allt kommer gå min väg, för det gör det faktiskt inte. jag har tur i mycket, det ska inte förnekas. men jag kämpar ganska mycket också. men det finns en sak jag aldrig har haft tur i. och det håller i sig. tråkigt tycker jag. eller gör jag något konstigt? skitsamma. jag får fokusera min energi på annat istället. nu är det minsann slut. eller jag tar det som det kommer istället. inget mer energislösande iaf.


snart dags för skolan. har lecture mellan ett och tre. sen grupparbete. har läst in mig lite på Burma-konflikten så jag har iaf någon hum om vad det handlar om. well oh well. frulle-time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0