pardi hardi.

vilken dag jag hade i torsdags. gruppmöte mellan 10 och 12. vår tredje arbetskollega, Philip från Kamerun, kände inte att dyka upp förrän halv tolv typ. ganska störigt. sen upptäckte jag att jag hade glömt mitt kontokort hemma så jag hade absolut noll kronor. tur att sara var där så jag kunde snylta på henne... haha :) efter vårt gruppmöte hade vi lecture mellan 13 och 15 med mr. Sjöberg. skulle egentligen ha gruppmöte efter den lektionen också, men eftersom vi inte hade läst litteraturen bestämde vi oss för att skjuta upp det tills på måndag. sedan hade jag och sara ett antal timmar att döda innan det var dags för FN-möte. Klockan fem var det dags. mycket intressant kan jag tillägga. är numera med i ett projekt som innebär att hjälpa hemlösa barn i Rumänien. ska bli riktigt kul. var hemma vid nio med en helt sjuk migrän. fick ett sms från billy där han frågade om jag ville med ner i stan, ville ville jag, men pallade pallade jag inte.

inatt har jag jobbat mellan 21-06 i shopen med cecilia. riktigt rolig natt med undantag av de sju bussarna vi fick klockan fyra imorse. nu har jag precis kommit hem från viktors 1årskalas. har precis korkat upp min första öl. ska snart hem till carro och sen ska vi på fest hos hennes far. lär väl bli en go runda nerom stan också. maria fyllde 23 år igår, så jag vill absolut träffa min lilla pingla i stan. emma är härnere också på visit, så henne vill jag också träffa. men hon och maria går ju ut tillsammans, så jag slår två flugor i en smäll kan man säga. hehe :) nää... nu får jag göra mig iordning.

tjingeling i smultronskogen.

-so long.

Kommentarer
Postat av: linda

alou

det är hårda liv vi lever!

nu har jag länkat till dig på min presentationssida så nu kommer dina läsare kanske öka med en fem-sex pers för det är ungefär så många som läser min blogg.... ;)

puss

2008-09-17 @ 10:50:54
URL: http://www.heylisa.net/snyltare/linda/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0