night life.

nattugglan inom mig har väckts och tagits fram. en natt på jobb var inte så farlig som jag trodde. förväntade mig att vara i medvetslöshetens land senast klockan två, men jag nådde inte så långt på hela natten. vid fyra-tiden blev dock både jag och renée en aning trötta och längtan efter sängen kändes alltmer påtaglig. trots det hade vi fantastiskt kul med en massa snack och högljudda skratt. inte blir det bättre av att patrik kommer ner titt som tätt med nya bus. meningen var dock att jag skulle ha hunnit plugga lite igår. läste ut mitt inledande kapitel, så det var ju en framgång iaf. men jag tappade inspirationen lite när patrik kommer ner, tittar på min bok och säger: "oh my god, that must be fucking boring". ja, alltså, det är ju inte världens roligaste böcker, men man lär sig något nytt på varje sida (fråga bara inte vad jag har lärt mig... är inte säker på att jag själv vet vad jag har fått in i skallen).

inatt blir det ytterligare en natt i shopen. har inte sovit sådär jättemycket under dagen, så jag känner mig lite halvtrött. gick upp nu vid sju och kände att jag hade kunnat sova waaaaay längre än så. imorgon är jag ledig från skolan, så jag ska träffa maria när hon slutat jobba. ska bli nice. sen måste jag hinna studera lite också. på torsdag har vi nämligen gruppmöte 10-12, föreläsning 13-15 och sen möte med andra gruppen 15-16. vad kul det ska bli... eeeh, kanske inte? på fredag går jag på natt igen, slipper lördagen dock då det nalkas feteferre hos Carros pappi, sen blir det natt söndagen igen. boooya!


-so long.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack :) Ja, de får vi verkligen göra..va har du för nummer nu för tiden? Tänkte att ja kan juh ringa när ja kommer ner te skåne ;) kram

2008-09-10 @ 22:31:40
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: chidde

tack för ditt stöd :)

men det blev inget den här gången



förresten, hur hittade du till min hemliga blogg? :P

2008-09-12 @ 04:33:03
URL: http://chidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0