low on life.

det är ett faktum. jag har inget liv. eller åtminstonde ingen fritid. allt jag gör är att jobba, plugga och åka till malmö. jag hinner nästan aldrig träffa någon och en så simpel sak som att tvätta måste planeras långt i förskott. ska jag ha det såhär i tre år? hmmm, ångesten är visst framme. är less på att plugga... redan. men jag ska nog ta mig igenom det. denna delkursen känns bara så fruktansvärt påfrestande. sjukt mycket litteratur att läsa plus två grupparbeten med folk man absolut inte känner och två hemtentor. förutom att man har detta på nacken måste jag ju jobba och fick ett nattschema som sträckte sig över två veckor. jobbade min sista natt inatt. JAG ÄR HELT SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0