kurslitteratursskit.

jag har ta mig tusan varit ÖVERALLT och försökt få tag i kurslitteraturen, dock helt utan framgång. igår tog mig till och med tid, mellan mina barnvaktningspass, att åka ner till malmö för att gå till skolans bokhandel. jag menar har de kurslitteraturen någonstans borde det ju vara där? men nej, det hade de ju såklart inte. tydligen var det fler från min klass som hade varit inne och frågat efter böckerna. han i affären sa till mig att prova på akademibokhandeln på GA-torg. jaha, och var f*n ligger det då? jag har så noll koll på malmö att det nästan är skrämmande. jag gick en lång runda men hittade ingen akademibokhandel. eftersom jag hade varit inne i den här i stan så tänkte jag 'skitsamma, de har väl ändå inte den där'. Jag sms:ade Sara i min klass och frågade ifall hon fått tag i böckerna. det hade hon. på akademibokhandeln i malmö. ville jag strypa mig själv eller? svar: ja!

-so long.


ps. jag ska snart ner till malmö, handla böckerna (om jag hittar det j*vla stället) och sen sätta mig ner någonstans, ta en kopp kaffe och försöka läsa några sidor. ds.


Kommentarer
Postat av: Carolin

Prova i Lund annars :) de har sjuukt mycket bokhandlar med kårlitteratur ^^

2008-09-04 @ 15:26:34
URL: http://caroliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0