knappt frustrerad...

iövermorgon har jag grupparbete om lenin och luxemburgs syn på första världskriget samt fred och krig i allmänhet. med grupparbete borde ju GRUPP vara av största vikt. men jag och mitt alterego, vi, vi har en alldeles egen grupp. sara hoppade av igårkväll. hon har blivit sjuk och får inte vistas bland folk på mer än en vecka. philip, min andra gruppmedlem, har som sagt en viss tendens av att inte riktigt dyka upp när han ska. dessutom förstår jag inte hälften av vad han säger. är inte riktigt säker på att han skulle kunna knåpa ihop lenin-biten alldeles själv. jag har iaf gjort luxemburg-biten. men jag vägrar verkligen att gå upp helt ensam inför klassen och ha min presentation.

på fredag har jag mitt nästa grupparbete. det handlar om "UN's intervention on the Korea war". jag gillar det. det är intressant. hade min första träff med gruppen idag, det ser bra ut. blev tilldelad två uppgifter jag skulle ta reda på tills imorgon klockan elva. ja, det hade jag gärna gjort. men vår "gruppchef" skulle maila över arbetsfördelningen och det vi kom fram till idag, vilket är en början på det jag ska skriva om... problem: hon har inte mailat över det. jag har ringt och smsat seth som en galning för att få veta om han mottagit något mail (har inte gruppchefens mail eller nummer). han hade inte heller fått nåt. panik. vet ni hur jobbigt detta är för mitt stackars lilla huvud och mitt hjärta?!!

-so long, långkalsong(?). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0