förresten, jag är inte ledsen.

haha, läste vad jag skrev igår. hade en ganska kass dag. mådde dåligt, vilket resulterade i att allt kändes som skit. idag är dock en ny dag. gick upp klockan nio, klädde på mig och sen åkte jag ner till stan och shoppade lite. jag mådde genast mycket bättre. idag blir en riktig fixardag. ska städa, plugga, tvätta mm. ikväll har therese födelsedagsfest. ska bli kul att gå på fest, sen blir det utgång (förmodligen pl och tivoli om jag känner oss rätt...). innan dess ska jag färga håret och sånt. undrar hur det går. har aldrig färgat håret på mig själv innan... höhö. cross your fingers. oh, förresten. Linda och Kristin gästar Helsingborg idag. HÅLL I HATTEN (haha)

-so long.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. tror vi gick ganska obemärkta förbi igår, höll oss inne på en lägenhetsfest innan vi tog tåget hem på natten. hade ni det bra?

2008-09-21 @ 21:12:39
URL: http://heylisa.net/snyltare/linda/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0