done.

nu har jag skrivit färdigt min lilla assignment om rosa luxemburg. pratade med steiner idag, han påpekade att denna kursen minsann inte var någon lekstuga. näää, jag om någon upplever väl detta. han ville att jag skulle ha min presentation ändå imorgon om den faktan jag hade fått fram. men jag känner inte riktigt för att gå upp inför hela klassen och berätta om något som jag inte haft en chans att ens diskutera med någon. jag menar, bara för att jag uppfattar en text på ett sätt, betyder ju inte att alla andra uppfattar den likadant. tror det kan sänka mitt betyg om jag går upp där imorgon. ska träffa steiner en halvtimme innan redovisningarna börjar, så jag får väl se vad han säger då.

vi börjar bli helt färdiga med koreagrejset nu iaf. jag har skrivit färdigt min del och är det inte någon annan som har något mer att säga till om så är vi helt färdiga med det imorgon. ja, sen har vi ju givetvis presentationen på fredag...

imorgon har jag ett gap mellan 12-15 och då ska jag ta tillfället i akt att fika med Stina! hunda år sen jag träffade henne sist. ska bli kul att träffa henne igen, tänk att en gång var vi bästa vänner. vi umgicks varje dag och hade så himla kul ihop och killtokiga var vi. hihi, vi har en massa minnen att ploga igenom.

nu ska jag faktiskt sova... sov bara 4 timmar inatt eftersom jag hade svinigt mycket att göra.

-so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0