buisy buisy

helt sjukt vad jag har mycket att göra. nä, jag har inte ännu en dålig dag, just nu är det bara ett faktum. är lite sådär halvstressad. ett grupparbete på torsdag och ett på fredag. skulle ha möte med min torsdagsgrupp idag. det var bara jag som kom. sara var sjukt och philip hade fått något samtal från immigrationsverket som han var tvungen att fixa med. det kändes väl sådär inspirerande att sitta ensam och försöka knåpa ihop ett grupparbete. för övrigt gick det inte särskilt bra. fredagsgruppen har jag möte med imorgon. har exakt 53 sidor kvar att läsa... men det ordnar sig nog. sen ska jag ju komma fram med några skitbra synpunkter, problem och lösningar osv. också. men det ordnar sig nog, det gör det väl alltid..?

förresten så var det riktigt nice i lördags, tack therese för en trevlig fest. drog ner till stan, var faktiskt kul, bortsett från gnabbet. billy kom in på pl också, det var riktigt roligt. kändes lite konstigt att han var där. haha, är inte alls van vid att se honom i den miljön!! han är för söt. på fredag blir det partaj igen. någon form av klassfest tror jag. kul att någon föreslog det som jag tänkt från första dagen. är jävligt soft folk i klassen, hoppas de är partymänniskor också. sen ska jag sova hos linda, hon är så snäll som lånar ut sin soffa till mig. palla åka tillbaka till helsingborg mitt i natten liksom? går det tåg då ens? anyway, sen på lördag är det sommaravslutningsfest med Scandlines på retro i helsingör. svinkul!

-so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0