piuh.

verkar som att denna delkursen kommer att bli lite bättre. men jag ska inte säga för mycket än. min käft har en tendens till att inte kunna hålla sig stängd. men ja, än har jag hoppet uppe. vi kommer ha ett grupparbete som ska presenteras såväl skriftligt som muntligt samt ett formal exam. min grupp är iaf bra den här gången. riktigt nice till och med.

sen jag kom hem från malmö har jag legat i soffan och tittat på entourage. så bra den serien är. och ge mig adrian grenier nu!! som jag hade kunnat äta upp honom. haha! har inte kollat på några avsnitt sen jag, maria och steffi plöjde igenom fyra säsonger när vi var i spanien. men nu äntligen är jag back on track igen.

entouragedags (igen), sen blir det bingen. imorgon ska jag hem till mamma för att snacka skit och dricka kaffe. det är det vi gör bäst.

Kommentarer
Postat av: Alex

hallå partypinglan ;) hur mås det idag? här är huvudet lite tungt :P vi kanske ses på tåget imorgon om du också ska till malmö ;) puss!

2008-10-12 @ 15:10:33
URL: http://balex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0