nya tag

vaknade imorse. öppnade ena ögat, stängde det snabbt igen och insåg att det var dags att gå upp. jag ville verkligen inte gå upp. det kändes som att jag skulle kunna sova i minst hundra timmar till. jag ställde om klockan och sov ytterligare en timme. efter att ha läst tidningen och fått i mig mitt morgonkaffe blev det buss och tåg ner till malmö. där skulle jag ha gruppmöte. efter en massa diskussioner har vi slutligen kommit fram till vad vårt arbete ska handla om. jag fick i uppgift att skriva introduktionen till vårt arbete. jag ska skriva om huvudpersonens liv samt en kort summary av boken. på hundra ord! ja, det är liksom inte så många ord. detta ska jag alltså göra tills imorgon. fun stuff. efter mötet gick vi och käkade på meze så nu luktar jag vitlök så det står härliga till. imorgon är det först ett till group meeting i malmö och sen kommer billy på kvällen så ska vi ha mooovie night. och på onsdag ska jag och maria ha mooovie night.

förresten. jag ska till warzawa på nyår. random.

Kommentarer
Postat av: lindapinda

jaha det ska du! det ska hon hära osså såatte...

2008-10-30 @ 09:55:07
URL: http://heylisa.net/snyltare/linda/
Postat av: krille

Warsawa is da shit. jag ska också dit!

2008-10-30 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0