nu får det vara nog.

det har hänt sjukt mycket på det senaste. blev after school-öl med några kids från klassen i onsdags. jag var dock tvungen att åka hem i fyra timmar för att sitta barnvakt, men jag var still going strong så jag kom tillbaka vid elva-tiden och mötte upp gänget på studentpuben. ölen och shotarna trillade in och i lagom berusat tillstånd gav vi oss av till dansgolvet och shakade så att väggarna skakade. sedan blev det efterfest hos mika, men jag är som sagt inte särskilt bra på att efterfesta, så efter två vodkadrinkar slocknade jag i soffan.

på torsdagen var det ångest deluxe hela dagen. hatar att ha ångest, haha, men ändå ska det trilskas varenda gång efter att jag har druckit alkohol. att jag aldrig lär mig. chillade hela torsdagen eftersom att huvudet var tungt som aldrig förr. eller jo, just det. var en sväng på väla med carolina också. var sjukt nära på att köpa en kanin. var får jag alla ideér ifrån? jag skyller det på min bakfylla. det som egentligen hindrade mig från att köpa kaninen var att jag var för bakfull för att palla släpa med en bur på bussen. hahaha :)

fredag, och dags för ännu en shoppingtur med carolina. jag skulle inte handla något, men självklart slutar det hela med att jag har handlat mest. så var det med dem pengarna. sen drog jag hem till mammi så att jag skulle få lite mat och för att jag skulle få träffa lilla sebbe som är BACK! har saknat honom sjukt mycket. pappi, den ängeln, körde mig hem sen.

nästa dag åkte jag tillbaka till mor och far där vi skulle äta tårta med två av brorsorna och den ena brorsans två döttrar. och baby-sebbe såklart. var lördagsmys för hela slanten. pappa körde mig hem och sedan börjar telefonen att ringa. från att inte haft något alls att göra var jag helt plötsligt bjuden på tre fester. men jag och carro skippade festerna och körde på lite förkrök hos henne istället. var riktigt trevligt, lina tittade också förbi. och jag fick kramas lite med carros nya katt, sixten. lite cool istället. haha! det blev en galen utgång. det hände alldeles för mycket. both good and bad. det hela slutade iaf med att jag åkte hem och lagade makaroner och korv. lagom depressive, sådär mitt i natten.

igår kom billy bagare (förlåt, måste verkligen sluta kalla dig för det, haha) hem till mig för att vi skulle ha vår bakissöndag. det blev pizza, godis, några bra filmer och en jävla massa skitsnack. alltid lika roligt. dock blir min balkong alldeles för välbesökt när han är här. hade sjukligt ont i halsen hela dagen igår. vi skojade om än den ena, än den andra orsaken men idag visade det sig vara halsfluss. oups. jaja, shit happends. har varit nere i malmö nu i eftermiddags och köpt några av böckerna vi skulle ha. givetvis fanns ju inte alla där. jag får paniiiiiik!


nu ska jag göra något vettigare. typ kolla ett avsnitt av gossip girl eller nåt (haha)




jag och min fantastiskt söta systerson viktor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0