grupparbete... igen.

imorgon har vi vår redovisning. gaaah. jag är lite nervös. som jag alltid är inför en redovisning. jag fattar inte varför jag har blivit så. förr, på typ gymnasiet, älskade jag att ha redovisning. det var något av det roligaste jag visste. sen var det förvisso lite lathet också eftersom jag inte behövde plugga inför en redovisning. det var bara att slänga upp lite faktarutor och sen var det klart. nu är det väl lite viktigare att ha något innehållsrikt att säga, gärna med lite tanke bakom. vi har vår sista träff idag och sen ska allt vara klart. jag har väl inte riktigt börjat än, kan man säga. och nu sitter jag här med en och en halv timme kvar tills bussen går. självklart skriver jag min blogg istället för mitt arbete. är det något ovanligt eller? njäe. typ inte. well oh well. nu ska jag iaf klä på mig. allt är lite lättare när man har kläder på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0