full rulle och sämsta hemtentan någonsin.

ja, förra fredagen hade vi "klassfest", eller utgång med partydelen av klassen iaf. var riktigt, riktigt roligt. jag och siamak från australien fann varandra när vi gick till och från en studentfest som låg långt åt h-vete. på den studentfesten träffade jag en kille från valencia. sjukt roligt, blev en massa spanskasnack om de bästa klubbarna, las fallas, paella och annat spännande. på lördagen hade och robyn en liten tjejkväll här hos mig. robyn är min brorsdotter på 11 bast. men eftersom min bakfylla var extremt påtaglig blev det mest filmer och en massa god mat. vi hann med att spela tre rundor var "tjejsnack" också. var väl sådär roligt tyckte jag... haha, hade nog gillat det om jag hade varit full dock. "ring en kille du känner och säg att du varit kär i honom i nästan ett år". eeeeh, kanske inte min grej?! haha!

söndagen var det jobb, måndag chillade jag, tisdagen jobb igen (med den asheta vakten) och onsdag... ja, på onsdagen, då gick jag upp åtta på morgonen. skulle ta tag i min hemtenta som skulle vara inlämnad klockan tre igår (torsdags). jag satt uppe och skrev min hemtenta till klockan elva igår (torsdag). alltså, allt i ett sträck, ingen sömn emellan. och trots alla dessa timmar var det utan tvekan det absolut sämsta skitet jag har skrivit i hela mitt liv. copy, paste. någon som känner igen det fenomenet? jag angav rätt källor iaf...

idag skulle jag bara ta det lugnt tänkte jag. skulle lämna lite kläder till carro på jobb som hon skulle låna på 80talsfesten. sen skulle jag köpa blommor, shoppa kläder och sola. sagt och gjort, tog bussen ner kvart över två. på båten halv tre, hann knappt ens sätta stortån på landgången innan ted var framme och frågade om jag kunde tänka mig att jobba... i DISKEN! till elva på kvällen. ja, jag och mitt stora ja-sägande tryne fick helt enkelt ta på kockabyxorna, en kanelbullendag-tröja och sen ställa mig och börja diska. knappt tråkigt? det enda som var riktigt nice var att jag slapp kunderna. haha :)


imorgon kommer maria och billy över på middag. ska bli så himla mysigt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du har alltid haft lite svårt för å säga nej när de gäller å jobba extra juh ;P hehe

2008-10-04 @ 09:40:26
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehe, jadu, magen e bamsestor nu tycker ja! Har under hela min graviditet tyckt att min mage vatt liten, visst de har den vatt, fram tes nu..nu bara växer den å ja ökar mer å mer i vikt, inte alltför kul :/ Men förhoppningsvis kommer den juh snart ;) hehe..Är osså jävla så nyfiken på hur den ser ut! Tack, tack :D Ja skickar ett mms när den kommit ut ;)

Hoppas allt e fint me dig!

Kram

2008-10-05 @ 12:18:47
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0