booooyaaah!

igår låg jag hemma hela dagen. feber, halsont och hosta. inte särskilt härligt. tror inte jag gjorde något vettigt överhuvudtaget. kollade jag inte på gossip girl så snarkade jag säkerligen högljutt i soffan. idag har jag varit aningen mer produktiv. typ varit i skolan. fråga mig bara inte vad vi har snackat om idag för min kropp var definitivt i klassrummet, men jag var någon helt annanstans. lika glad för det var jag, som alltid. drog och käkade lunch med hannah efter vår lecture. haha, den lilla australiensiskan är bara för gó. sen satte jag mig på tåget, kissig som aldrig förr. att jag aldrig lär mig?! gå på toaletten INNAN du tar tåget. höll för fan på att sprängas innan jag kom innanför dörren. och inte blev det bättre av att det piss(!)regnade ute.

imorgon blir det partaj! ska över till köpenhamn med lite folk från klassen, simon har inflyttningsfest. de är fyra stycken som delar en lägenhet på 160 kvadrat och det är ungefär 70 personer som kommer, om man inte räknar med vår klass. herregud, it's gonna be crowded! där är ett gäng som drar över redan tre för att förkröka lite. hannah övertalade mig dock att vänta på henne, så vi ska åka in vid nio-tiden någon gång. hon har faktiskt rätt i att det är ganska jobbigt att behöva sminka sig och klä sig för en "all-night-long"-fest när man ska vara färdig halv två på dagen (för det är då jag får åka hemifrån). så jag ska istället göra mig iordning tills klockan är sex och sen dra ner till malmö och alla utbytesstudenterna för lite försup hos dem. ska bli mycket intressant (spännande och lärorikt, någon som känner igen dessa orden..? haha).

laaaaaaaater!



världens sötaste sebastian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0