tvätta

idag har jag tvättat... på en fredagkväll! vad är det som händer med mig egentligen?!

var i skolan innan idag. hade ett seminarie om filmen vi såg igår. intressant faktiskt. efter seminariet drog vi till studentpuben och drack öl. dock drog jag och henke efter en bira. jag skulle ju hem och... tvätta. när jag strax efter tio kom upp med mitt sista lass tvätt höll jag på att få en hjärtattack. i samma sekund som jag sätter ner tvätten på golvet bankar någon på min ruta. notera att jag bor på första våningen och på ena sidan av mitt hus bygger de nya lägenheter och där är en massa äckliga gubbar som brukar vinka till mig. trodde helt allvarligt att en av dem skulle stå på min balkong med ett stort polskt leende. men nej. jag kunde vara lugn. det var en granne som hade råkat låsa ute sig. piuh. jag kunde torka svetten från pannan.

imorgon ska jag sova så länge jag bara kan. sova är ju en av mina favoritgrenar. sen ska jag nog städa lite i min lägenhet. och klockan fyra kommer fredde och hämtar mig, då ska jag vara barnvakt till felix och viktor. det suger att jag missar saras fest. tydligen många från jobb som skulle dit. och vad var det hon sa? 35 personer som skulle komma? och jag ska inte vara där! jag är ju alltid på när det är fest.

fan vad mitt liv är spännande.


Kommentarer
Postat av: alex

haha :) du är en bra vän du :) mm känns lite jävligt just nu men jag kommer över det ;) nej jag vet inte har sån beslutsångest över vad jag ska hitta på ikväll. många alternativ. du skulle vara barnvakt eller? pusspuss!

2008-11-15 @ 12:32:46
URL: http://balex.blogg.se/
Postat av: Malin

Yes boxs! Ja har skrivit upp de så ja inte ska glömma de..har blivit lite glömsk den senaste tiden, senil kanske? haha!

2008-11-15 @ 12:53:54
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: alex

hallå! japp vi va ute en sväng. det får man betala för idag.. sjukt bakis å lägenheten såg ut som kriget. bara upp å städa :P hur känns det å må bra en söndag? :D självklart grey's på ons. it's a date! ;) pusspuss

2008-11-16 @ 16:21:56
URL: http://balex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0