time for exaaaam...

04.00. då ringde min klocka. man är inte mycket till människa. har suttit här i soffan och glott sedan dess. jag kommer nog inte klara min tenta idag. eller kanske. jag kan inte så mycket tror jag, och jag har ju inte ens läst hälften av min kurslitteratur. vi ska skriva vårt exam på internet. det består av tre delar. för att få lov att gå vidare till part two måste man ha 100% rätt på part one. det hemska är att när du väl är färdig med part one och trycker "hand in", så kan du inte gå tillbaka och ändra dig. man behöver 78% för att bli godkänd. jag hoppas verkligen att jag klarar det. jag skiter fullständigt i ifall jag kommer till part two eller inte. låt mig bara klara första delen.

nu får jag hoppa in i duschen. ska ta bussen med empe sen och innan dess vill jag gärna hinna läsa lite till. sen har jag nästan en hel timme till godo i malmö så då ska jag chilla på espresso house i malmö. förhoppningsvis kommer henke och hannah dit och joinar mig. sen kanske det blir en öl eller två efter tentan. man måste ju ha post-exam-beer.

adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0