sweet 16

haha, jag dööööör. vad är det frågan om? kollar på 'my super sweet 16' på mtv. knappt bortskämda små brats? jag skulle bara vilja åka dit, skaka om dem och få dem att inse att det finns så mycket gott de där 2 miljonerna kan gå till istället för en superstor fest med en massa andra bortskämda småglin. vad är det för fel på folk? och vad är det för fel på föräldrarna? fattar dem inte vad de fostrar sin barn till att bli..? de lär inte växa upp till att bli ansvarstagande människor med förståelse för omvärlden iaf...

igår fick jag ett ryck på jobb och ville absolut ut och dricka en öl på pl efter jobb. fick med mig carro och traskade dit vid halv elva. en öl blev två och när det började pratas om en tredje ringde billy. det blev bestämt att vi alla tre skulle åka hem till mig istället och bli fulla. sagt och gjort. väl i lägenheten blev det vinglas efter vinglas och öl efter öl. när vi var lagom fulla dök rickard, rasmus och patric upp. efter ännu mer öl, daimtårta och nudlar blev klockan sex och grabbarna gick hem. vi andra stöp i säng och somnade fortare än fortast. klockan tio stod solen högt på himlen och uppstigandet var ett faktum. sedan dess har vi klunkat vatten, suttit och väntat på att pizzerian skulle öppna, käkat pizza, druckit cola och snackat skoldiscon. kommer ni ihåg de häftiga killarna som skulle "breaka" när man var liten? haha, det var väl mest hopp sida från sida. men jo jävlar. coola var dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0