study time.

imorgon har jag tenta. det är lite ångest. har inte pluggat i närheten av så mycket som jag borde. hade jag gått in och skrivit tentan idag hade jag kunnat räkna med ett stort fett F. det värsta är att jag tycker faktiskt att det är ganska intressant denna gången. varför har jag bara inte öppnat böckerna innan? min självdisciplin är verkligen noll komma noll. anyway. snart ska jag ner till malmö och träffa lite folk från klassen. ska bli spännande och se hur de uppfattat böckerna. det är bra att kunna diskutera med någon, man tar in så mycket mer då.

jennie ringde mig precis och frågade om jag kunde jobba idag 14.30-22. och jag svarar JA. ..? .. va? så när jag la på så kom ångesten ifatt mig. fuck, jag kan inte jobba idag. jag har ju för sjutton tenta imorgon!!! så jag fick helt enkelt ringa upp igen och säga att jag var ledsen, men jag kunde inte alls jobba idag. haha, så sjukt trög.

nu ska jag göra mig iordning. bussen går om 20 minuter. lär ju skriva en runda till här ikväll, fast jag egentligen måste plugga då. men allt annat blir så sjukt roligt när man måste plugga. rensa skåpen till exempel. sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0