nygifta.




Klockan 02.02 inatt vaknade jag av att sängen skakade som om jorden höll på att gå under. jorden höll inte på att gå under, jag mottog bara ett sms. jag öppnar meddelandet från "amanda hedberg hankell" och möts av bilden ovan. under står: "just married". som om det var världens mest naturliga sak (och för att jag fortfarande halvsov) la jag tillbaka mobilen bredvid kudden och vände mig om. plötsligt gick det upp ett ljus för mig. vad fan! brorsan och flickvännen drog ju till new york i fredags. nu får jag ett meddelande med två glada människor, en bukett blommor och texten: "just married". BRORSAN HAR FÖR SJUTTON GIFT SIG!!! jag får tag i mobilen och skickar tillbaka något i stil med: men impulsgifter sig gör man ju i vegas, när i new york. jag får tillbaka: men vi är i vegas... hehehe.

RANDOM.

Men grattis och lycka till i framtiden. jag är glad att ni för en gångs skull lyssnade på mig och gifte er utomlands istället för att slösa massa pengar här hemma på EN dag med en massa random gäster. och las vegas. haha, what the hell?

I LIKE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0