julskyltning

för att kurera den sjuka bakfyllan igår gick jag och carrsan ut på en långpromenad. det var fantastiskt härligt. solen sken, det var vintervitt och riktigt kallt. jag älskar att gå ut och gå då. ansiktet blir alldeles, alldeles iskallt och kinderna blir smultronröda. sen att näsan rinner och fötterna känns som isbitar är en annan sak, men det kan man leva med. 

jag och carolina åkte ut till billy på vischan (raus södra) i eftermiddags. efter glögg och pepparkakor med hans mamma, pappa och syster promenerade vi ner till råå för att gå på årets första julskyltning (för mig var det den första på en massa år...). efter lite mer glögg och ett ganska tråkigt utbud av marknadsstånd blev det dags för tomtetåget. haha, mesigt men mysigt. sedan blev det ytterligare en härlig promenad, hela vägen upp till ättekulla där vi tog bussen hem, rejält frusna.

nästa söndag bjuds det på glögg och pepparkakor hemma hos mig. alla är välkomna, såvida ni hör av er först så att jag vet att ni kommer. mys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0